برج گالاتا-استانبول

یکی از برج های معروف استانبول که در بخش اروپایی استانبول و قسمت گلدن هورن قرار داردو تاریخچه ان به دوران امپراطوری بیزانس و قرن 14 میلادی برمیگردد.
ارتفاع این برج از دریا 38 متر و ارتفاع کل برج از سطح زمین به 72 متر میرسد.
برج گالاتا در سال 1383 به دستور امپراطور بیزانس به عنوان اولین برج نزدیک به دریا واقع شده و به عنوان یک فانوس دریایی عمومی ساخته شده که از جنگ های صلیبی چهارم تا اکنون بدون هیچ تغییری باقی مانده است.گلاه قیفی شکل این برج باعث متمایز شدن از سایر برج های استانبول شده است.
از مهمترین دلایلی که همه گردشگران به این برج میروند رفتن روی بالکن برج و قدم زدن در اطراف نوک برج و لذت بردن از منظره 360 درجه شهر میباشد غذا دادن به مرغان دریایی یکی از تفریحات برج گالاتا است و همچنین عکاسی کردن از منظره شهر .
از بالای گالاتا بسیاری از مناطق دیدنی شهر از جمله ایا صوفیه/مسجد سلطان احمد/شاخ طلایی که نیمه اسیایی و اروپایی استانبول را از هم جدا میکند قابل مشاهده میباشد.
برج گالاتا در منطقه بی اوغلو استانبول که یکی از معروفترین مناطق استانبول است قرار دارد همچنین میدان تکسیم و خیابان استقلال در این منطقه است.
فاصله میدان تکسیم تا گالاتا کمتر از 2 کیلومتر میباشد که به راحتی با 20 دقیقه پیاده روی در خیابان استقلال به برج گالاتا میرسید.

1

- مدیریت پرواز بلورین 02.02.27

test...

test

asd